dijous, 19 de juny del 2014

Trilogia: la terra.


 La terra és on vivim i d'on en trec el tot que em permet expressar-me.
Els colors, les textures, i diria fins hi tot les olors.

Obra de gran format . Acrílic sobre tela

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada