restauració


Així era abans de restaurar-lo

Així ha quedat!!!!! 
 


Què us sembla?


 Aquesta era la nina de la mare.




Abans....

Després

Quasi acabada
Mireu com estava!!!




 "lo suyo es desmontar"... 

Però quan ja està arreglat queda molt bé!!!

Aquí teniu la meva trona!!! està com a nova!!


Aquesta va ser la meva primera feineta!!! El vermell em persegueix!!!

Aquí està decapada...
Acabada
Taula per cosir assegut

Netejant-la

Preparada pe a fer una taula

Taula acabada!!!! i en ple funcionament!!


  

Taula a punt d'entrar a reparació 

Molinet de cafè restaurat.

2 comentaris:

  1. que manos tiene esta maestrilla, si las cosas nos van mal ya sabemos a lo que nos dedicaremos........ a las manualidades.

    ResponElimina