El que m'agrada fer
Pàgines
Pintura , aquarel.la i dibuixos
restauració
cuina
Textos
La terra
El mar
La feina: mestra i psicopedagoga
fil i agulla
Comentaris
dimecres, 10 d’octubre del 2012
He tornat a agafar els pinzells!!!!
diumenge, 1 de juliol del 2012
Aquest és un altre dels quadres que he pintat ... ja fa uns anyets!! a veure si us agrada
dissabte, 11 de febrer del 2012
Us deixo un dels meus quadres preferits!
paisatge groc
Missatges més recents
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)