Ara la capsa està bastant plena, però encara hi caben més dades , més il·lusions i noves experiències. Tinc ganes de continuar l'aprenentatge. Vull continuar omplint la capsa de colors amb llums noves.
Endavant amb il·lusió per la feina!!! per aprendre i per ensenyar, ... per viure!!!!
Un gran dia, un dia molt i molt especial... La GRADUACIÓ!!!!
A BARCELONA, 10 DE NOVEMBRE DEL 2012.
19 de novembre del 2012
Cada dia que passa m’adono que vaig aplicant el que he
aprés, i em fa feliç poder ajudar als qui m’envolten, però al mateix temps, m’adono també que em queda molt per aprendre. Em sembla que
hauré de canviar la capça per una de molt més gran, per que pugui anar
omplint-la de noves experiències.
Els reptes cada dia són nous, i el que et prepares per una
classe es pot dir que ja no serveis per l’altra, per que els alumnes són
diferents, tenen distints necessitats i això fa que cada moment hagis de
replantejar el com fer la classe, quins recursos utilitzar per captar l’atenció,
motivar-los i fer que aprenguin.
Feliç de la feina que tinc, feliç del regal diari que la
vida m’ofereix.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada