La feina: mestra i psicopedagoga

Enfoco la feina de mestra ara des d'una visió una mica diferent. Durant temps he estat formant-me per poder  millorar com  a persona i com a docent. Ho he aconseguit, amb esforç i amb dedicació, posant en pràctica tot el que he anat aprenent amb els meus alumnes.
Ara la capsa està bastant plena, però encara hi caben més dades , més il·lusions i noves experiències. Tinc ganes de continuar l'aprenentatge. Vull continuar omplint la capsa de colors amb llums noves.
Endavant amb il·lusió per la feina!!!  per aprendre i per ensenyar, ... per viure!!!!


Un gran dia, un dia molt i molt especial... La GRADUACIÓ!!!!
A BARCELONA, 10 DE NOVEMBRE DEL 2012.






19 de novembre del 2012

Cada dia que passa m’adono que vaig aplicant el que he aprés, i em fa feliç poder ajudar als qui m’envolten,  però al mateix  temps, m’adono també  que em queda molt per aprendre. Em sembla que hauré de canviar la capça per una de molt més gran, per que pugui anar omplint-la de noves experiències.

Els reptes cada dia són nous, i el que et prepares per una classe es pot dir que ja no serveis per l’altra, per que els alumnes són diferents, tenen distints necessitats i això fa que cada moment hagis de replantejar el com fer la classe, quins recursos utilitzar per captar l’atenció,  motivar-los i fer  que aprenguin.

Feliç de la feina que tinc, feliç del regal diari que la vida m’ofereix. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada