De petita la meva àvia i la meva mare em van ensenyar com s'enfilava una agulla i després poc a poc, tal com es feien les coses abans, em van ensenyar també, alguns dels punts que encara ara faig anar.
Aquests cors són per vosaltres ( mare i àvia) , perquè en gran mesura soc també una mica de vosaltres . dues.


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada