fil i agulla

De petita la meva àvia i la meva mare em van ensenyar com s'enfilava una agulla  i després poc a poc, tal com es feien les coses abans, em van ensenyar també,  alguns dels punts que encara ara faig anar.


Aquests cors són per vosaltres ( mare i àvia) , perquè en gran mesura soc també una mica de vosaltres . dues.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada