El que m'agrada fer
Pàgines
Pintura , aquarel.la i dibuixos
restauració
cuina
Textos
La terra
El mar
La feina: mestra i psicopedagoga
fil i agulla
Comentaris
diumenge, 1 de juliol del 2012
Aquest és un altre dels quadres que he pintat ... ja fa uns anyets!! a veure si us agrada
Missatges més recents
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)