El que m'agrada fer
Pàgines
Pintura , aquarel.la i dibuixos
restauració
cuina
Textos
La terra
El mar
La feina: mestra i psicopedagoga
fil i agulla
Comentaris
diumenge, 1 de juliol del 2012
Aquest és un altre dels quadres que he pintat ... ja fa uns anyets!! a veure si us agrada
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada