El que m'agrada fer

Pàgines

  • Pintura , aquarel.la i dibuixos
  • restauració
  • cuina
  • Textos
  • La terra
  • El mar
  • La feina: mestra i psicopedagoga
  • fil i agulla
  • Comentaris

dimecres, 10 d’octubre del 2012

He tornat a agafar els pinzells!!!!


Publicat per Teresa Muñoz Sardà a 12:34 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: Quadres
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

Seguidors

Música

  • "THE SECRET LIFE OF TREES" música relaxació
  • Mirabai Ceiba
  • Desert Peace- Armand Amar
  • Música per equilibrar els hemisferis
  • relaxació
  • música per a dormir

Total de visualitzacions de pàgina:

Dades personals

La meva foto
Teresa Muñoz Sardà
Em dic Mª Teresa, però em podeu dir Teresa. Sóc mestra i psicopedagoga. Les meves especialitats són: educació infantil, primària i pedagogia terapèutica. He treballat quasi sempre en el món educatiu. Primer en un centre psicopedagògic, després de mestra per l’ajuntament de la meva ciutat. Més tard fent substitucions en escoles concertades També tinc tres anys d’experiència en educació infantil. Finalment vaig decidir que havia d’aprovar les oposicions i ser una “funcionaria”. Ho vaig aconseguir!!! Aleshores vaig estar dos cursos en una escola d’acció especial . He estat treballant 14 cursos consecutius a un INS, fent classes a alumnes amb diferents tipus de dificultats . A causa de les retallades la meva feina està actualment en un altre centre, concretament a Primària. La feina m’agrada moltíssim i cada dia és especial. Sempre m’ha agradat aprendre i la psicopedagogia m’aporta molts recursos per a poder aplicar a la classe amb els meus alumnes. Em fa molta il•lusió dir que el curs 2011 -12 la meva filla va començar la carrera i que em vaig llicenciar al mateix temps que el meu fill gran.
Visualitza el meu perfil complet

Benvinguts

Aquest serà un espai on aniré mostrant les meves "petites" habilitats.


M'agrada pintar,dibuixar, restaurar mobles, fer fotos, cuinar, escriure, anar a buscar bolets, caminar... Sí, sí moltes coses i algunes que encara no he dit.


Feia molt de temps que volia crear el meu espai virtual, però fins ara no ha estat possible

Poc a poc aniré donant forma a aquest blog.

Espero que us agradi, que deixeu els vostres comentaris i si us ve de gust us inscriviu com a seguidors!


Etiquetes

  • acrílic (17)
  • aquarel·la (1)
  • Quadres (30)

BLOGS INTERESSANTS

  • BUSCANT IDEES
  • Nous conceptes a la Llei d'educació
  • eplion
  • SMConectados
  • Todo se andará...
  • Blog Desarrollando Mentes
  • Educació Emocional, una filosofia de vida.
  • Ishtar Olivera
  • L'artiteca
  • EDUQUEM JUNTS
  • Convivència i mediació per la pau: Igualtat es correspon amb justícia?
  • Atenció a la diversitat. LLengua i literatura castellana/ Tutoria. INS Domènech i Montaner.
  • agulles de cap
  • Andantino
  • Educació i les TIC
  • L'aprenent de natura
  • “SEGUIMENT, INTERVENCIÓ I ORIENTACIÓ”
  • LAS TIC Y LA DISCAPACIDAD
  • La pràctica psicomotriu pot ajudar en els aprenentatges escolars?
  • PRÀCTICUM I
  • Descobrim les TIC
  • Recetas Trucos y Tips
  • CARPEDIEMDEANDO
  • blocs.cpnl.cat/aula-virtual-
  • Blog Alex Rovira
  • Relaxació « KI KALMA
  • Recursos Educativos y Did�cticos, Educaci�n Inclusiva - Programa Recapacita
  • Llengua de Signes Catalana

Els enllaços que us recomano

  • MuNDo AsPeRGer
  • Romànic català
  • grop- grup de recerca i orientació psicopedagògica
  • l'ofici de viure
  • Síndrome d'Asperger
  • pedagogia sistèmica
  • Ferran Ramon Cortés

Arxiu del blog

  • ►  2016 (3)
    • ►  de maig (1)
    • ►  de febrer (2)
  • ►  2014 (17)
    • ►  de novembre (1)
    • ►  de juny (16)
  • ►  2013 (8)
    • ►  de novembre (1)
    • ►  de març (6)
    • ►  de gener (1)
  • ▼  2012 (3)
    • ▼  d’octubre (1)
      • He tornat a agafar els pinzells!!!!
    • ►  de juliol (1)
    • ►  de febrer (1)
Tema Fantàstic, S.A.. Imatges del tema creades per andynwt. Amb la tecnologia de Blogger.