El que m'agrada fer
Pàgines
Pintura , aquarel.la i dibuixos
restauració
cuina
Textos
La terra
El mar
La feina: mestra i psicopedagoga
fil i agulla
Comentaris
dissabte, 11 de febrer del 2012
Us deixo un dels meus quadres preferits!
paisatge groc
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada