El que m'agrada fer
Pàgines
Pintura , aquarel.la i dibuixos
restauració
cuina
Textos
La terra
El mar
La feina: mestra i psicopedagoga
fil i agulla
Comentaris
dijous, 5 de juny del 2014
Aquest és el primer quadre en format gran que he pintat. l'he realitzat tot amb espàtula.
acrílic sobre tela 145 x 90 aprox.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada