El que m'agrada fer
Pàgines
Pintura , aquarel.la i dibuixos
restauració
cuina
Textos
La terra
El mar
La feina: mestra i psicopedagoga
fil i agulla
Comentaris
diumenge, 24 de març del 2013
acrílic sobre tela
oli sobre tela
oli sobre tela
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada